منتديات شباب كافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>

الرئيسيةأحدث الصورحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
مواضيع مماثلة
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالسبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالسبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالسبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالسبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالسبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالسبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله Vote_rcapسامحنى يا حبيبى يا رسول الله Voting_barسامحنى يا حبيبى يا رسول الله Vote_lcap 
Ṗŗσğ.н м ѕ
سامحنى يا حبيبى يا رسول الله Vote_rcapسامحنى يا حبيبى يا رسول الله Voting_barسامحنى يا حبيبى يا رسول الله Vote_lcap 
ǺŃą Ŗýań
TrUsT YoUr God
NooR El HoDa
NoOodo
عاشق الاحزان
Jμst LΘve Ą ωaЎ
اميرة البحور
رودي

سامحنى يا حبيبى يا رسول الله

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NooR El HoDa
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
NooR El HoDa

انثى
مصالحك فى الكافيه : 987
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 29
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : OnLy......ShababCaFe
مزاجك فى ايه ؟؟ : ThinK Of UniverSe
حالتك النفساويه ؟؟ : Praise be to Allah
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : جوجل
حسابك عندنا : 9916
مشاريب على حسابنا : 2
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 08/08/2012
علم منطقتك يا عم الحاج : سامحنى يا حبيبى يا رسول الله Female31

سامحنى يا حبيبى يا رسول الله Empty
مُساهمةموضوع: سامحنى يا حبيبى يا رسول الله   سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالخميس 13 سبتمبر - 5:01

من غير مقدمات وكلام كتير
طبعا الكل سمع وشاف عن الاهانه اللى اتعرض لها الاسلام والرسول الكريم
وبصراحه انا مخنوقه جدا ومضايقه ولو متكلمتش ممكن يجرالى حاجه ففكرت انى اكتب اللى حساه لانى مش لاقيه حد يسمعنى
للاسف مش عارفه ازاى انا شفت الفيلم ده وازاى قدرت استمر فى مشاهدته
يارب سامحنى واغفر لى ذنبى وتقبل توبتى
اللى شاف الفيلم فخلاص اللى حصل حصل واللى مشفهوش انصحه ميشفهوش لانه هيندم جدا
لما فتحت الفيلم على الشاشه قلبى اتقبض بس ماهتمتش ومع استمرارى للمشاهده عينى بكت بطريقه تخوف ....... عمرى مابكيت كده فى حياتى لدرجه ان كان نفسى اصرخ
انا عارفه ان بكائى او حتى صراخى مش هيعمل حاجه مش هيرجع حق دينى وحق رسولى الكريم
طبعا الكل قرأ عن مين هم المسؤلين عن هذا العمل المشين
وسمعنا عن رأيهم المستفز لتفكيرهم فى عمل مثل هذا
جاى فى بالى دلوقتى انى لو شفت واحد منهم اقطعه مليون جزء وارميهم للكلاب.....حتى انى هظلم الكلاب لو اكلتهم لحم ناس مثلهم
بس انا عارفه ان فى الاول والاخر رينا سبحانه وتعالى قادر انه يحمى رسوله الكريم
فأنا عن نفسى مش فارق معايا كلامهم ولا اقوالهم ويعملوا اللى يعملوه ...حتى ان مجرد انتقادهم او التعليق على افعالهم ميستهلهوش

مثلهم مثل الكلاب التى تعوى فليفعلوا مايحلوا لهم
سوف تظل رايه الاسلام مرفوعه عنان السماء....رغم حقدهم الاعمى
ولن يجنوا سوى هزيمه وانكسار ومزله وحسره فى كل مره
هم مش فهمين ان اله الكون قادر انه يخسف بيهم الارض
ولكن دعهم وشأنهم فمجرد احتجاجنا عليهم نوع من الداعيه والترويج ليهم وهم اقل واحقر من هذا
طبعا المسؤلين هم بس بعد ربنا سبحانه وتعالى قادرين انهم يرجعوا لينا كرمتنا ويخدوا بحق رسولنا ودينا
وربنا يقويهم ويعنهم على اتخاذ القرار السليم
وانا بكتب دلوقتى..... مشاهد من الفيلم بتظهر فى خيالى وكأنه شغال قدامى بتخلينى اكره نفسى انى شاهدت حاجه زى دى
انا حاسه بتأنيب ضمير ووجع جامد اوى ومش عارفه ياترى انا ارتكبت ذنب لمشاهدتى الفيلم ده ولا لأ؟؟؟؟
مع العلم انى والله مكنتش بتفرج للمتعه او لغرض ما...كل الحكايه انى كنت عايزه اعرف ازاى اساءوا للرسول
بس متوقعتش اللى شوفته
دول لو شياطين ميعملوش كده
استغفرك ربى واتوب اليك فاقبل توبتى واغفر خطيأتى
اللى حابب يشاركنى يتفضل ويقولى رأيه
وعلى فكره انا كان فى نفسى اقول كلام كتير جدا بس كنت ساعتها هضطر انى اقول الفاظ خارجه مقبلش انى اقولها
بس من غيظى وقهرى وانى حاسه انى عاجره انى اعمل حاجه اخد بيها حق حبيبى ورسولى محمد...فكان ممكن انى اقول كلمه خارجه وبحمد ربنا ان لسانى دايما عامر بذكر ربنا
بعتذر لو كنت زودت همومكم بس ملقتش حاجه تخفف عنى غيرى انى اكتب وكلم نفسى فسمحونى
NooR El HoDa
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
NooR El HoDa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سامحنى يا حبيبى يا رسول الله   سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالجمعة 14 سبتمبر - 4:29

ياريت تقولولى رأيكم لانى حاسه بانى متغيره من يوميها
NoOodo
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
NoOodo

انثى
مصالحك فى الكافيه : 778
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 27
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : Only here
مزاجك فى ايه ؟؟ : join to Faculty of Dentistry
حالتك النفساويه ؟؟ : I'm little bit worry
سجايرك : ______
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : ضربة حظ
حسابك عندنا : 9944
مشاريب على حسابنا : 3
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 28/06/2012

مُساهمةموضوع: رد: سامحنى يا حبيبى يا رسول الله   سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالجمعة 14 سبتمبر - 6:07

انا شوفت اجزاء منه غصب عنى وانا بعمل الديسلايك والريبورت بس مش كلها اول ما سمعت اول جمله قفلت السماعات علطول و اتخنفت جدا و كان نفسى اشوف اللى ادامى ده و اموته و مش هيهمنى الهيومن رايتس اللى كنت بتكلم عنها و طبعا وانا بعمل الديسلايك العبارات اتكتبت تحت فى الترجمه و بجد عمل فيه كل الرتن والديرتيز اللى اقدر اقولها سورى انى قولت كدا بس بجد دا احساسى انا من ساعتها و نرفس جدا و مضايقه جدا و كتبت ده للديارى بوك بتاعى و المشكله كمان فى المواقف السلبيه الديسلايك بيوقف الفيديو اقول كدا لصحابى يقولولى و هيحصل ايه يعنى او هنوصل لايه الديسلايك ده يبقى فى دماغنا وخلاص و نزعل جوانا بجد انا مش بكلمهم من ساعتها و مضايقه جدا
NooR El HoDa
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
NooR El HoDa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سامحنى يا حبيبى يا رسول الله   سامحنى يا حبيبى يا رسول الله I_icon_minitimeالجمعة 14 سبتمبر - 6:36

شكرا على مشاركتك وشعورك بس برده ماافدتنيش فى سؤالى

سامحنى يا حبيبى يا رسول الله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لمحة مختصرة عن رسول الله محمد صلى الله علية وسلم (1))
» يــــــارفيقى مشارى العرادة حبيبى واحمد الهاجرى حبيبى بردة
» صورة الخنزير الذي رسم صور رسول الله ( ملعونه ايها الدنمارك )