منتديات شباب كافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>

الرئيسيةأحدث الصورحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالسبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالسبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالسبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالسبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالسبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالسبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Vote_rcapجوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Voting_barجوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Vote_lcap 
Ṗŗσğ.н м ѕ
جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Vote_rcapجوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Voting_barجوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Vote_lcap 
ǺŃą Ŗýań
TrUsT YoUr God
NooR El HoDa
NoOodo
عاشق الاحزان
Jμst LΘve Ą ωaЎ
اميرة البحور
رودي

جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NoOodo
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
NoOodo

انثى
مصالحك فى الكافيه : 778
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 27
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : Only here
مزاجك فى ايه ؟؟ : join to Faculty of Dentistry
حالتك النفساويه ؟؟ : I'm little bit worry
سجايرك : ______
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : ضربة حظ
حسابك عندنا : 9940
مشاريب على حسابنا : 3
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 28/06/2012
علم منطقتك يا عم الحاج : جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Female31

جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Empty
مُساهمةموضوع: جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها    جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالجمعة 10 أغسطس - 2:21

‎" جوا قلبك "

لما الحياة تكون
جوا قليك
...تبقى كل الدنيا
واقفة جنبك
ف خلى كل حاجة
صادرة عنك
لمسة ايديك
كلمة ف عنيك
حتى همس الشفايف بالكلام
وضحكة حلوة
خارجة منك
جوا قلبك
تلقى كل الدنيا ....
حاسة طيبتك

أحمد نصر 18 / 7 / 2012
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 30
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 19600
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج : جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Male_e10

مُساهمةموضوع: رد: جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها    جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالجمعة 10 أغسطس - 4:26

صراحة مش حاسسها

مش حلوهـ
NooR El HoDa
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
NooR El HoDa

انثى
مصالحك فى الكافيه : 987
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 29
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : OnLy......ShababCaFe
مزاجك فى ايه ؟؟ : ThinK Of UniverSe
حالتك النفساويه ؟؟ : Praise be to Allah
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : جوجل
حسابك عندنا : 9912
مشاريب على حسابنا : 2
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 08/08/2012
علم منطقتك يا عم الحاج : جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  Female31

مُساهمةموضوع: رد: جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها    جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالثلاثاء 21 أغسطس - 6:54

تسلمى ياقمر على الكلام الجميل
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل

انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 30
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 11404
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها    جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها  I_icon_minitimeالثلاثاء 21 أغسطس - 20:23

حلووووووووووة يا قمر

جوا قلبك بس مش كتابتى هى كتابه صاحب الاسره اللى انا فيها
صفحة 1 من اصل 1